Friday, September 2, 2011

누락당신을

I had a fight with my BEST FRIEND and i feel very sad very sad.... although i know i should not be angry with her but her words had hurt me... what can i do?? she is my best friend i don't wish to be angry at her i don't wish this to happened.. actually i am already sad because of my English results...this kind of feelings make me feel very emo...

和你相处了那么久,和你一起笑是那么开心的
虽然我和你吵架了,但是我心里是伤心的
你如何知道我的感受呢?
想着你那美丽的笑容,想着和你一起开心笑的时光
现在的我是那么寂寞,那么希望我们能回到以前的那时
回到我和你在一起,你知道我为何要对你生气吗?
你说的话让我感到伤心,你应该望了吧。。。
你现在应该是觉得为什么我对你生气吧。。
很想现在就立刻就打电话给你,希望现在我就能和你说我好想你
我很想很想很想和你一起笑,一起嘻嘻哈哈的。。
现在的我不知道要如何对你说话,如何拥抱你。。但是我心里还是想着你
因为你是我最要好的朋友
因为我爱你。。。。。

No comments: